Betaalgegevens wijzigen

Meer informatie

U kunt zelf uw betaalgegevens wijzigen nadat u bent ingelogd. Klik hiervoor op de knop 'volgende'. Daarna maakt u een keuze wat u wil wijzigen.

Verwante vragen

Het lukt mij steeds niet om de huur op tijd te betalen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem gerust contact met ons op. We spreken dan een regeling met u af, waardoor u de huur weer op tijd kunt betalen.

Meer over dit onderwerp

Moet ik de stookkosten op dezelfde rekening overmaken als mijn huur?

Algemeen

Nee, de stookkosten moet u betalen op een ander bankrekeningnummer, namelijk NL08 ABNA 0254 3139 49.

Meer over dit onderwerp

Ik heb de huur opgezegd. Hoeveel moet ik nog betalen ?

Algemeen

U moet huur betalen tot en met de dag dat u de sleutels inlevert. Betaalt u de huur door middel van automatische betaling en verhuist u halverwege de maand? Dan wordt de huur voor de hele maand nog afgeschreven. Na inlevering van de sleutels maken wij de eindafrekening op. Als u teveel huur hebt betaald, dan storten wij dit bedrag terug. 

Meer over dit onderwerp

Mijn huur kon meerdere keren achter elkaar niet van mijn rekening worden afgeschreven. Wat nu?

Algemeen

In zo'n geval zetten wij de automatische betaling stop. U krijgt hiervan bericht en moet elke maand zelf de huur naar ons overmaken.

Meer over dit onderwerp