Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling indienen.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Algemeen

Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.

Ik heb een aanmaning ontvangen, maar heb wel betaald.

Algemeen

Het kan zijn, dat de betaling en de aanmaning elkaar gekruist hebben. In dat geval kunt u de aanmaning als 'niet verzonden' beschouwen. 

Waarom heb ik een factuur ontvangen van Triada?

Algemeen

Bel hiervoor naar ons klantcontactpunt. De medewerkers kunnen voor u uitzoeken waarom u een factuur heeft ontvangen. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66.