Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?
Algemeen
Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.
Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling indienen.
Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.
Wij incasseren de huur op het gebruikelijke tijdstip. Voorziet u dat er niet genoeg geld op uw rekening staat? Neem dan contact met ons op, om samen te kijken naar een oplossing.
Het kan zijn, dat de betaling en de aanmaning elkaar gekruist hebben. In dat geval kunt u de aanmaning als 'niet verzonden' beschouwen.
U ontvangt een factuur wanneer u een betalingsachterstand hebt.