Account-activatie

Voordat u kunt inloggen op MijnTriada moet u uw account activeren

  • Alle huurders van Triada krijgen (kregen) op 2 mei 2019 een brief met een activatiecode.
  • Alle woningzoekenden hebben van Triada op 24 april 2019 een e-mail gekregen met een activatiecode.
  • Bent u huurder én woningzoekende? Daarvoor hebt u maar 1 account nodig. Of u nu inlogt als huurder of als woningzoekende: dat maakt niet uit. U vindt al uw gegevens bij elkaar in MijnTriada.

Met de code kunt u naar www.triada.nl/account/activeren
Bent u de brief of e-mail met de activatiecode kwijt?! Bel of mail ons dan. Wij zorgen dan dat u een nieuwe code krijgt. 

U logt voortaan in bij MijnTriada. Uw inschrijfgegevens en inschrijfdatum zijn gewoon bewaard gebleven. Zodra u ingelogd bent, kunt u heel veel zaken regelen met Triada. Let op: een account is altijd persoonlijk en op naam. 

Verwante vragen

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

  • Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan. 
  • Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account
Meer over dit onderwerp

Ik kan mijn account niet activeren. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.

Meer over dit onderwerp

Ik ben uitgeschreven als woningzoekende. Hoe komt dat?

Algemeen

Wij schrijven u automatisch uit als u een woning accepteert.

Meer over dit onderwerp

Ik wil mijn account niet activeren. Is het verplicht?

Algemeen

U bent niet verplicht uw account te activeren.

  • Als u woningzoekende bent en uw account niet activeert, kunt u op onze website niet op woningen reageren.
  • Als u huurder bent en u wilt uw account niet activeren, dan kunt u niet zelf via de website zaken regelen zoals een reparatieverzoek inplannen, de huur opzeggen of de huur betalen.
  • U kunt natuurlijk wel altijd met ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of mailen naar kcp@triada.nl
  • U kunt ook met postcode en huisnummer inloggen om een reparatieverzoek te doen. 
Meer over dit onderwerp

Ik heb een brief van Triada gekregen via Postex. Nu moet ik een code invoeren, maar ik heb geen computer.

Algemeen

Triada verstuurt brieven in de meeste gevallen via Postex. Daarmee krijgt u de mogelijkheid om onze brieven voortaan digitaal te ontvangen. Dit kunt u regelen door op de website van Postex de code uit uw brief in te voeren. Doet u dat niet? Dan blijft u onze brieven gewoon per post ontvangen.

Meer over dit onderwerp