Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?
Algemeen
- Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan.
- Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account.
In verband met een personeelsbijeenkomst zijn wij deze dag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoed wordt de telefoon doorgeschakeld naar de meldkamer. Ons kantoor is deze dag wel geopend.
De eerste keer inloggen is net even anders
U hebt daarvoor een activatiecode nodig.
1. Bent u huurder?
Bel of mail ons en wij zorgen dat u deze code krijgt: 0578 - 67 66 66 of welkom@triada.nl
Hiermee kunt u uw account activeren op https://www.triada.nl/account/activeren.
2. Géén huurder en wilt u zich inschrijven als woningzoekende?
Dan krijgt u uw activatiecode opgestuurd wanneer u zich op deze website inschrijft.
3. Bent u huurder én wilt u zich inschrijven als woningzoekende?
Daarvoor moet u ingelogd zijn. En terwijl u bent ingelogd, schrijft u zich heel eenvoudig in als woningzoekende. U hebt maar 1 account nodig. Of u straks inlogt als huurder of als woningzoekende, dat maakt niet uit. U vindt al uw gegevens bij elkaar in MijnTriada.
Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.
Uw inschrijving vervalt wanneer u woning van ons accepteert.
U bent niet verplicht uw account te activeren.
Triada verstuurt brieven in de meeste gevallen via Postex. Daarmee krijgt u de mogelijkheid om onze brieven voortaan digitaal te ontvangen. Dit kunt u regelen door op de website van Postex de code uit uw brief in te voeren. Doet u dat niet? Dan blijft u onze brieven gewoon per post ontvangen.