Reparatieverzoek

Sommige reparaties laten wij uitvoeren door een ander
Dit geldt bij storing aan uw verwarming, een gebroken ruit of een rioolverstopping. U belt dan rechtstreeks met dat bedrijf. Hier vindt u de contactgegevens

Als u lid bent van het servicefonds zijn ook de huurdersreparaties verzekerd
Bent u nog geen lid, dan kunt u direct lid worden. Anders betaalt u zelf voor die reparaties. 

  • Lid worden van het Servicefonds kan via het reparatieverzoek. Of u meldt dit als u belt voor een reparatie.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Ik wil een reparatieverzoek indienen. Wanneer komen jullie langs?

Algemeen

Wanneer u een reparatieverzoek doet via onze website, kunt u vaak zelf een afspraak plannen.

Soms moeten wij u terugbellen om een afspraak te maken. Soms belt het bedrijf dat de reparatie gaat uitvoeren u. Bellen gebeurt binnen 24 uur op werkdagen. 

Hebt u een reparatieverzoek gedaan voor een algemene ruimte of voorziening in uw woongebouw? Dan plannen wij de reparatie zelf in. 

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Hebt u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel dan naar telefoonnummer 0578 - 67 66 66. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.

Wat is een reparatieverzoek en waar doe ik dat? ​

Algemeen

Een reparatieverzoek is een verzoek aan Triada om iets te repareren dat stuk is of niet werkt.

Via het reparatieverzoek op onze website kunt u in de meeste gevallen zelf een afspraak inplannen. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Op maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 16:00 uur en vrijdag van 8:00 tot 12:00 uur kunt u ons ook bellen. Het telefoonnummer is 0578 - 67 66 66.

Het externe bedrijf is nog niet geweest/heeft geen contact opgenomen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt ons hierover bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Wij nemen dan contact op met het bedrijf of verbinden u direct door. 

Is het onderdeel dat besteld is voor mijn reparatieverzoek al binnen?

Algemeen

Neem contact op met Triada op nummer 0578 - 67 66 66. Wij kijken of het bestelde onderdeel binnen is en maken een afspraak voor het plaatsen ervan.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Algemeen

Als u zelf schade veroorzaakt aan uw woning, geef dat dan aan ons door. U kunt daarvoor een e-mail sturen naar kcp@triada.nl. De opzichter komt de situatie bekijken. Kosten voor reparatie moet u zelf betalen. 

Waarom kan dubbel glas aan de buitenzijde beslaan?

Algemeen

Condensvorming kan aan de buitenzijde ontstaan als het buiten koud is en de luchtvochtigheid hoog. De condensvorming is het grootst in de ochtenduren tijdens het voor- en het najaar. De condens verdwijnt vanzelf als de buitentemperatuur stijgt en de luchtvochtigheid afneemt.

Hoe voorkom ik schade aan mijn woning door winterweer?

Algemeen

Een aantal handige tips om bevriezing te voorkomen: Strooi zout in een kunststof regenpijp en/of een kunststof balkonafvoer. Tap en sluit waterkranen af in niet-verwarmde ruimtes. Bent u gedurende een langere periode niet thuis? Laat de centrale verwarming op minimaal 10 graden Celsius staan.

Hoe voorkom ik schimmel of vochtplekken in huis?

Algemeen

Schimmel en vochtplekken ontstaan vaak in natte en vochtige ruimtes, zoals de keuken en de badkamer. Dit komt meestal door te weinig ventilatie. U kunt schimmel weghalen met warm water met soda. Eventueel kunt u daarna een schimmelwerend middel of een schimmelwerende verf aanbrengen. Deze middelen koopt u in de bouwmarkt. Voor meer advies kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Wij plannen dan eventueel een afspraak met een opzichter in.

Het voegwerk of metselwerk van mijn buitenmuur is slecht. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66, voor het maken van een afspraak met de opzichter. Hij komt dan bij u kijken en bepaalt wat er moet gebeuren.

De gevelrand van mijn woning en van de woning van de buren laat los. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt ons vragen om dit op te lossen door een reparatieverzoek te doen op deze website. Ook kunt u dit doorgeven aan een medewerker van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66.

Hoe laat ik een tak verwijderen van een boom die op grond van Triada staat?

Algemeen

Neem contact met ons op via telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of stuur een e-mail naar kcp@triada.nl. De opzichter zorgt er dan voor dat de tak wordt verwijderd. 

Wat is er te doen aan het tochtprobleem in mijn woning?

Algemeen

Neem daarvoor contact met ons op. Wij maken dan een afspraak om bij u thuis te komen kijken. 

Mijn straatwerk is verzakt. Waar kan ik dit doorgeven?

Algemeen

U kunt dit melden bij een medewerker van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Een e-mail sturen kan ook: kcp@triada.nl.

Waar kan ik mijn klacht kwijt over het onderhoud van de woonomgeving?

Algemeen

U kunt contact opnemen met een van onze medewerkers Sociaal beheer, om dit samen met hen te bekijken. U kunt hiervoor bellen naar 0578 - 67 66 66 of stuur een e-mail naar kcp@triada.nl.

De put in het achterpad is verstopt. Aan wie kan ik dit doorgeven?

Algemeen

U kunt dit doorgeven aan het ontstoppingsbedrijf Riool Reinigings Service. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 0800 - 099 13 13.

Mijn gasmeter draait niet, waar kan ik dit doorgeven?

Algemeen

Bel 0800 - 9009 (gratis). Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar. Uw melding komt direct bij uw lokale netbeheerder voor gas en/of stroom binnen. 

Ik heb vocht tussen de ruiten van het dubbele glas. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt dit bij Triada doorgeven via een reparatieverzoek op de website of door te bellen met 0578 - 67 66 66.

Mijn intercom doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Bel daarvoor naar ons klantcontactpunt. De medewerkers zijn bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Of stuur een e-mail naar kcp@triada.nl.

Ik heb lekkage door renovatie van de woning boven mij. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt dit doorgeven aan de medewerkers van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Een e-mail sturen kan ook: kcp@triada.nl.

Mag ik leibomen bij mijn woning plaatsen?

Algemeen

De opzichter kan u vertellen of dat mag, en wat de regels daarvoor zijn. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of door een e-mail te sturen naar kcp@triada.nl.

Wat kost het riool- en dakgotenfonds?

Algemeen

U betaalt € 1,90 per maand voor het Riool- en dakgotenfonds. Dit bedrag wordt gelijk met de huur afgeschreven.

Wat kost het Glasfonds?

Algemeen

U betaalt € 1,00 per maand voor het Glasfonds. Dit bedrag wordt gelijk met de huur afgeschreven.

Ik heb een storing aan mijn geiser/boiler. Wie kan ik bellen?

Algemeen

U kunt daarvoor contact opnemen met Energiewacht. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 088- 200 85 555.

Ik heb problemen met mijn gasmeter/watermeter/elektriciteitsmeter. Wie moet ik bellen?

Algemeen

Het komt zelden voor dat een meter kapot gaat. Toch kan het gebeuren dat bijvoorbeeld het display het niet meer doet, de stand niet meer oploopt of de energie die u teruglevert niet (juist) wordt gemeten. Neem in dat geval contact op met uw gas-, elekra- of waterleverancier. 

Kan Triada regelen dat er een internetaansluiting in mijn woning komt?

Algemeen

Het regelen van een internetaansluiting is iets waar huurders zelf voor moeten zorgen. Dit doen wij niet.