Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?
Algemeen
Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.
Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingsregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem tijdig contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling aanvragen.
Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.
Heeft u tijdelijk moeite met het betalen van uw huur of een factuur? Dan kunt u om een betalingsregeling vragen. Een betalingsregeling kunt u aanvragen via uw klantportaal onder het kopje: ‘betalingsregeling’. Wij beoordelen de aanvraag en geven u bericht of wij hiermee akkoord gaan.
Bel ons op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.
Dat kan. Heeft u bijvoorbeeld teveel stookkosten betaald? Dan kunnen wij dat bedrag in mindering brengen op uw betalingsachterstand.
Wat vervelend dat u zich zorgen maakt. Bel ons, dan denken wij graag met u mee! Wij zijn bereikbaar op 0578 - 67 66 66.
Wist u dat er veel instanties zijn die bewoners helpen met allerlei geldzorgen? Via deze link kunt u in contact komen met de juiste instantie.