Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingsregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem tijdig contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling aanvragen.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Algemeen

Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Algemeen

Heeft u tijdelijk moeite met het betalen van uw huur of een factuur? Dan kunt u om een betalingsregeling vragen. Een betalingsregeling kunt u aanvragen via uw klantportaal onder het kopje: ‘betalingsregeling’. Wij beoordelen de aanvraag en geven u bericht of wij hiermee akkoord gaan.

Ik kan het bedrag van de afgesproken betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Algemeen

Bel ons op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.

Ik heb een betalingsachterstand. Kan ik die versneld aflossen met geld dat ik terugkrijg voor teveel betaalde kosten?

Algemeen

Dat kan. Heeft u bijvoorbeeld teveel stookkosten betaald? Dan kunnen wij dat bedrag in mindering brengen op uw betalingsachterstand.

Ik maak mij zorgen over het betalen van mijn huur of rekening, wat kan ik doen?

Algemeen

Wat vervelend dat u zich zorgen maakt. Bel ons, dan denken wij graag met u mee! Wij zijn bereikbaar op 0578 - 67 66 66.

Wist u dat er veel instanties zijn die bewoners helpen met allerlei geldzorgen? Via deze link kunt u in contact komen met de juiste instantie.