Jaarverslag 2021

Graag laten we u zien wat Triada in 2021 heeft gedaan. En waar wij en onze huurders en woningzoekenden mee te maken kregen.

In dit verslag ziet u de aandacht die wij hebben voor het vaak innovatief verduurzamen van onze woningen. En hoe wij dat doen in combinatie met speciale aandacht voor de bewoners en de wijk. We hebben klanten uitgenodigd zich over ons uit te spreken. Tijdens twee luisterpanels hebben zij verteld over hun ervaringen met onze dienstverlening. Dat hebben we ervaren als enorm leerzaam en motiverend. De coronacrisis speelde onvermijdelijk ook in 2021 nog een rol. Desondanks hebben we de kwaliteit van onze dienstverlening op peil weten te houden.

Tot slot heeft Triada in 2021 een nieuwe directeur-bestuurder gekregen, Jolanda van Loon. Kortom, genoeg nieuws om te delen.

Wij vinden deze jaarlijkse verantwoording belangrijk en doen dat op meerdere manieren: nu, met dit complete jaarverslag. Eerder dit jaar lichten we al een aantal onderwerpen uit in een video die u hier ook nog kunt bekijken.